duminică, 24 aprilie 2011

3/5 - Frig, poze, stampile, ceai...cercetasi



Se apropia cel de-al 3 lea weekend in care stiam ca va avea loc o noua inalnire organizata de patrula formata din Alexandra, Maia, Ana si Ina. Dupa cum era de asteptat am primit mail-ul care sa confirme iesirea. Ni se spunea sa ne imbracam bine, sa ne echipam cu manusi, fular si bocanci si bineinteles, locul intalnirii – in fata la MD’s . Avand in vedere ca afara era iarna in toata regula m-am echipat corespunzator indicatiilor din mail (gandindu-ma si la o evetuala bulgareala avand in vedere ca zapada era din abundenta) .

Ajuns la locul intalnirii, am observat ca cei care intarziau erau defapt organizatorii :D . Dupa cateva telefoane, ne-am adunat toti, sau ma rog.. aproape toti. Am fost impartiti in patrule de cate 4 sau 5 , iar apoi am primit o foaie cu indicatii (diferite pentru fiecare patrula, ca sa nu apara discutii ca patrula X s-a luat dupa patrula Y ) .

La inceput ne-am speriat deoarece era plina de sarcini, insa dupa o citire mai amanuntita ni s-a parut chiar ok, partea cea mai proasta era frigul deoarece aveam de parcurs o mare parte din oras pe jos. Probele incepeau cam asa : “faceti cate o fotografie de grup la fiecare dintre task-uri” care erau plasate sub forma de treseu, iar unul dintre ele (cel al patrulei din care am facut parte) era cam asa : OrangeShop, Patriarhie, Steaguri, Petru(ne-a fost greu sa facem o poza de grup in fata liceului avand in vedere ca toti din patrula eram Stefanisti :D ), Fornetti ( de unde aveam de cerut “un romb” gustos, dar fara sa`l platim ) , biblioteca judeteana , Restaurant Bradet (unde ne-am amuzat putin deoarece aveam de cerut un servetel, lucru deloc dificil , doar ca acolo avea loc o inmormantare :D ) , iar asa-zis`ul “FINISH” era “la lacuri” . E bine de stiut ca de-a lungul traseului am avut de colectat cat mai multe stampile , colectarea facandu-se pe unul din membrii patrulei , in cazul patrulei mele : Calin. O alta sarcina de pe lista primita a fost sa facem cate o fotografie in care sa apara neaparat o esarfa de cercetas si care sa ne duca cu gandul la : Franta, Anglia, Romania , China , Egipt . Ultimul lucru pe care-l aveam de facut pana sa ajungem la “FINISH” era o compunere in care sa folosim anumiti termeni : _________ . Patrula mea a ajuns prima la FINISH , asta dupa ce membrii patrulei care era in fata noastra au avut o mica problema : un indivind pe nume “vant” le-a “furat” din mana foaia cu compunearea si a dus-o pe lac, fiind nevoiti sa faca alta :D . Ajungand primii am avut ocazia sa degustam ceaiul (fooarte bun la frigul pe care`l aveam in noi) oferit din partea casei de organizatori.


Dupa ce au sosit si restul patrulelor , am mai fost supusi la o ultima proba : cel mai original om de zapada. Desi eram inghetati , ne-am pus pe treaba , iar in 5 minute 3 oameni de zapada, total diferiti dar nici unul normal, au fost gata . A fost punctata originalitatea , iar apoi ni s-au acordat premiile . Podiumul a fost impartit astfel : I – Natalia, Daria, Giugi, Ovidiu , Calin; II – Catalin, Sorina, Corina, Roxana, Oana ; III – Anca, Andreea, Diana, Pompi .


A fost o zi de weekend foarte faina , la fel ca celelalte . Saptamana urmatoare intalnirea va fi organizata de o alta patrula ( Diana, Anca, Catalin, Ovidiu) .


Poze :)

O zi placuta,
Ovidiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu