luni, 3 mai 2010

Cu si despre lideri :)

Zilele de 1-2 mai 2010 au fost zile importante pentru cercetasii Suceveni, pentru ca dupa 3 ani, s-a intamplat din nou la Suceava un stagiu de "Initiere in cercetasie" pentru noi lideri.
2 zile, cu mic, cu mare, adunati la Inspectoratul Judetean de Politie nu pentru ca am fi incalcat legea, ci pentru ca ei au fost atat de draguti incat sa ne ofere locatia de desfasurare a stagiului, am invatat, ne-am jucat, am strigat, am inventat si cel mai important, am cantat. Ce anume?
Ei bine, daca tot era vorba de lideri, asa cum sunt ei, buni si mai nebuni, s-a pus mana de la mana si s-au inventat cantece de jale si de petrecere despre ei. Cu si despre lideri, ca-s ai nostri, chiar de ne place sau nu :).

Miorita Liderita

Foicica de mahon
Fost-am lider de planton
Aoleu si vai de mine
Nu ne-am inteles prea bine
Dezorganizati eram, caci mancare nu aveam...

Ei vor spirit diplomat,
Noi la cearta ne-am luat,
De vorbit nu prea vorbeam,
Nu glumeam, caci nu puteam.

Maleabil de eram
Lucruri practice faceam.
Eu la corturi foc am dat
Si din camp am si plecat.



Imn petrecaret

Ce bine azi ne-am pricopsit
Eu cercetas am devenit
Iubesc natura si-mi place sa rad!
Vorbesc cu toti nestingherit
De sarcini bine ma achit
Si lupisorii m-ajuta-n orice drum- bis

Invata strictul necesar
In viata bine-i asadar
Sa fii prieten cat mai bun cu toti
Si lumea mai buna s-o faci
Cu toata lumea s-o imparti
Te asteptam sa vii la cercetasi- bis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu